شهادت امام جواد را تسلیت میگویم

شهادت امام جواد را تسلیت میگویم

همچنین آرزوی شب خوبی (شب یلدا) را برای دوستان دارم

شب یلدا ؛ بهانه ای برای نشستن پای صحبت بزرگان

در گذشته های دور ، آیین ‌هایی در شب یلدا برگزار می ‌شد که یکی از آنها جشن شبانه و بیداری تا بامداد و تماشای طلوع خورشید زمستانی بود. جشنی که از لازمه ‌های آن ، حضور کهنسالان و بزرگان خانواده ، به نماد کهنسالی خورشید در پایان پاییز بوده است و همچنین خوراکی های فراوان برای بیداری دراز مدت که همچون انار و هندوانه و سنجد ، به رنگ سرخ خورشید باشند.

دیر زمانی است که ایرانی ها و حتی برخی دیگر از جوامع ، در آغاز فصل زمستان مراسمی بر پا می کنند که در میان اقوام مختلف ، نام ها و انگیزه ‌های متفاوتی دارد. در ایران و سرزمین های هم فرهنگ مجاور ، از شب آغاز زمستان با نام "شب چله" یا همان "شب یلدا" نام برده می شود که همزمان با شب انقلاب زمستانی است.

رئیس‌جمهوری وارد سنقر شد

در میان استقبال مردم

رئیس‌جمهوری وارد سنقر شد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهوری با هیئت همراه لحظاتی پیش در میان شور و اشتیاق مردم مومن شهرستان سنقر وارد این شهرستان شد و در اجتماع هزاران نفر از مردم مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه اعزامی به سنقر کلیایی ، امام جمعه ،نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار در سخنانی نیازها و خواسته‌های مردمن این شهرستان از رئیس‌جمهوری و هیئت دولت را مطرح کرده و در انتظار سخنان رئیس جمهوری هستند.


حجم استقبال گسترده مردم این شهرستان به حدی است که کنترل جمعیت واقعا دشوار است و شور و اشتیاق مردم با دیدن هلیکوپترهای رئیس جمهور و هیئت همراه بیشتر شده است.

حرف نو

حرف نو

 

گوش شنوا ، زیر بنای مهارتهای ارتباطی است.
شخص نادان معمولا اسیر زبان خویش است.
وقتی عقل وارد بورس شد ، همه به تصور اینکه عقل زیادی دارند در صف فروش قرار گرفتند.

احمدی‌نژاد: لباس کردی را در یکی از دیدارهای خارجی می‌پوشم

احمدی‌نژاد: لباس کردی را در یکی از دیدارهای خارجی می‌پوشم


رئیس جمهور گفت: لباس کردی لباس شرافت بزرگی و مردانگی است و این لباس کردی که مردم این منطقه به من هدیه کرده‌اند را در یک دیدار رسمی با یک مقام خارجی و بین‌المللی خواهم پوشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود احمدی‌نژاد در اجتماع هزاران نفر مردم شهرستان مرزی پاوه افزود: لباس کردی نماد ایمان، پاکی، شرافت و غیرت است و مردم این منطقه مردمی متدین، انقلابی، و مومن هستند که همیشه در خدمت نظام بوده‌اند.
وی ادامه داد: شیر مردان و عفیف زنان این منطقه نماد معنویت و بزرگی هستند و انشاء‌الله بتوانیم خدمات مهم و اثرگذاری در منطقه انجام دادند