حالا چند بار پیروز شدی ؟!

هر آنکو خاطر مجموع و یار نازنین دارد
                   سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد
                                           حریم عشق را درگه ٬ بسی بالاتر از عقلست
                                                             کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد 

همیشه آدم ها وقتی که یه قدمی موفقیت هستند ، همه چیز و خراب می کنند .نمی دونم چرا ؟!  

اومد جلو گفت : تا حالا چند بار شکست خوردی ؟! 

گفتم : خیلی .  

گفت: چند تا ؟‌برام بشمر ! 

گفتم : یک دو سه چهار پنج شش هفت هشت نه ده خیلی ....! 

گفت : پس چرا بعد از ده رو نشمردی ؟! 

گفتم : چون من توی شکست هام به بیشتر از ده می گم خیلی . 

خندید و گفت : حالا چند بار پیروز شدی ؟! 

گفتم : خیلی . 

گفت : همون بیشتر از ده تا دیگه ؟! 

گفتم : نه .  

گفت :پس چی ؟! 

گفتم : یک دو خیلی .... ! 

با تعجب گفت : یعنی چی ! 

گفتم : تو ییروزی هام به بیشتر از سه تا می گم خیلی ......